رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

رادين نفس من

رادین و هفت سین

1392/11/13 19:10
نویسنده : مامان ازه
993 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از همه دوستان خوبم که لطف داشتن و تو این مدت که من نبودم به ما سر زدن ممنون.

و با تشکر از نسیم عزیزم  که همیشه واقعا به ما لطف داره.

نسیم جون من هر سال یه هفت سین خودم درست میکنم و حالا یه چیزی میشه دیگه. خوب طبیعتا چون خودم میشینم طرح میدم و فکر میکنم و وقت میگذارم و درستش میکنم خوب طبیعتا خودم دوستوشن دارم. حالا براتون از سال اول که رادین بوده همه رو میگذارم ببینین.

هفت سین سال 88 که رادین 3 ماه و نیمه بوده

موش من

این هم هفت سین سال 89

دوسش داشتم

این هم با رادین

 

و 90 را نمی دونم چرا پیدا نمی کنم ولی حتما میگذارم

این هم 91

رادین کو؟

امسال هم که گذاشته بودم

و این هم سال 92

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نسیم-مامان آرتین
18 فروردین 92 9:54
ای جونم فندق خاله وای فائزه جون تصمیم نداری دختر بیاری آخه این مامان باسلیقه ببین چه دخملی قراره داشته باشه من از همین حالا اعلام آمادگی میکنم که خواستگار دخملت هستم
مریم مامان سلما
25 فروردین 92 2:58
آوا جون همه هفت سین هات خوشگلن البته من قبلا همه رو دیده بودم یکی از یکی زیبا ترن
الیسا
27 فروردین 92 13:30
سال نو بر شمامبارک ... چقدر لذت بردم با دیدن هفت سین های نوروزی ات ...

همیشه هفت سینتون با سین سلامتی برقراااار باشه .

رادین رو ببوس که دلتنگتونم ... خوندم که باز کمردرد اومده سراغت ... نگرانت شدم انشالله که زودتر خلاص شی از این درد لعنتی .مراقب خودت باااشو حسابی هم استراحت کن .


ممنونم عزیزم. این درد دیگه منو ول نمیکنه. امیدوارم شما همیشه سلامت باشین
خاطره مامان برديا
2 اردیبهشت 92 11:42
خصوصي داري
خاطره مامان برديا
2 اردیبهشت 92 11:43
چقدر همه هفت سين ها خوشگله
مامان خورشيد
16 اردیبهشت 92 9:18
لحظه هاتون همه شاد و بدون درد. با تمام وجود آرزو كردم سال جديد براتون سرشار از شادي ها باشه. همه هفت سين هاتون پر از عشق و هنر و زيبايي بودند و حضور رادين زيباييش رو صد برابر كرده.
مامان آريا
29 آبان 92 11:52
خيلي پسرتون نازه ... خدا حفظش كنه
نانا
23 تیر 93 17:02
سلام دوست گلم،سفارشات خرید لباس و کفش و کیف برای خودتون و کلی لباسهای خوشگل و ناز برای جیگراتون ،رو قبول میکنیم...اجناسمون همشون ترکیه هستن،خودتون میبینین و می پسندین و من سفارش میدم تا براتون بیارن...جنسها ازنظرکیفیت عالی هستن...اگر دروایبرهستید و حتما قصدخرید دارین به این شماره تلفن از وایبرپیام بذارین تا توی گروهم ادتون کنم...باورکنین پشیمون نمیشین... 09017677967.......همین الان بیا وایبرپیام بده...کلی لباس نازداریم ممنون دوست خوب ولی ایکاش راه دسترسی به نمونه کارهاتون رو هم میگذاشتید چطوری باید سفارش بدیم؟