رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

رادين نفس من

کلاس زبان

1392/4/15 11:41
نویسنده : مامان ازه
921 بازدید
اشتراک گذاری

 Love Divider Graphic for Facebook

بعد از اینکه به دلیل کمر درد و خستگی روحی که داشتم دوباره استعفا دادم و موندیم خونه خوب طبیعتا تو کوچولوی نازنینم هم تو خونه بودی ولی دلم میخواست که تو از دوستات دور نمونی و بتونی درفضایی غیر از خونه با افرادی دیگر در ارتباط باشی. با بررسی انتخابهای متفاوت تصمیم گرفتیم که به کلاس زبان بری. و حالا دو هفته است که میری کلاس زبان. البته این کلاس تقریبا شبیه به مهد هست و از صبح ساعت 9 تا 1 بعد از ظهر هست. و کلیه موارد آموزشی همراه بازی و تفریح و تقریبا کارهای روزمره انجام میشه و باید بگم که خیلی علاقه نشون میدی.

                                   

از اینکه صبحها با ذوق و علاقه بیدار میشی و با خوشحالی میری خیلی خوشحالم. و باید بگم پیشرفت خوبی هم داری. با اینکه تازه شروع کردی ولی خیلی چیزا یاد گرفتی و من این رو هم به دلیل عملکرد خوب موسسه و هم به دلیل علاقه خودت میدانم.

                

علی رغم مهد که اصلا کارهاتو برای من بازگو نمیکردی و ارائه نمیدادی اینجا خیلی خوب همه چی رو تعریف میکنی و با علاقه و پیشنهاد خودت برام میگی که چی یاد گرفتی. اعضای بدن هم به شکل یه شعر میخونی که باز خودت خواستی برام بخونی . تازه وقتی من باهات تکرار کردم از تلفظ من ایراد هم گرفتی.

                                                  

 - رفتیم دستشویی میخوام دستتو بشورم میگی مامان handamo با water میشوری؟

- عصر منتظریم بابا بیاد میگی چرا father نمیاد.

- داری با باباجون بازی میکنی. بابا جون سربه سرت میگذاره یهو میگی باباجون come on کن دیگه

- تو تبلیغ آب معدنی که به زبان انگلیسی هست کلمه water را متوجه شدی و میگی مامان این چرا انگلیسی میگه آب. میگه water .

البته باید بگم موقع عادی اصلا این کلمات انگلیسی رو به کار نمیبری. وقتی میخواهی شوخی کنی کاملا با چشمای شیطون و به عمد با شیطنت خاصی این کارو میکنی که خیلی خیلی قشنگه.

عاشقتم عزیزم و این برای من یک پیشرفت بزرگه که میبینم اینجوری داری سریع یاد میگیری. و باید بگم از این بابت خیلی خوشحالم و خدا رو سپاس میگم که یک پسر باهوش و سالم و زیبا به من داده.

خیلی دوست دارم و امیدوارم بهترین و بیشترین پیشرفتها را در آموزش در تو ببینم و در جایگاهای عالی ببینمت. گل قشنگ مامان.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان خورشيد
15 تیر 92 12:46
آرزو مي كنم همه ناراحتي هاي جسمي و روحيت زودتر برطرف بشه و اين روزا كه سركار نميري برات روزاي خوب و مفيد و با آرامشي باشه. چه برنامه خوبي براي رادين ريختي و چه مفيد از وقت استفاده مي كنيد. برات روزاي پر از شادي آرزو مي كنم.
نسیم-مامان آرتین
16 تیر 92 10:00
عزیز دلم منم I LOVE YOU
ღ مونا مامان امیرسام ღ
16 تیر 92 20:27
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مریم(مامان کیمیا)
20 تیر 92 17:18
I LOVE YOU RADINNNNNNNNNNN
مریم مامان سلما
31 تیر 92 3:24
رادین عزیزم الهی همیشه تو همه مراحل زندگیت موفق باشی
نسیم-مامان آرتین
31 تیر 92 9:01
نیستی خانمی دلمون براتون تنگ میشه
مامان خورشيد
14 مرداد 92 9:45
دلتنگتونم و سرم بسيار شلوغه، سر فرصت خدمت مي رسم. "دوستان عزيزم اگر براي خرج كردن مبالغ فطريه هاتون راهي خواستيد، خواهش مي كنم يك سري به اينجا بزنيد و يا در صورت امكان اطلاع رساني كنيد. بسيار سپاسگزارم." /http://massi1353.blogfa.com لطفا پست EB را مطالعه فرماييد.
مامان خورشيد
12 شهریور 92 15:23
خوبين عزيزم؟
elnaz
24 شهریور 92 15:35
نازي خداحفظش كنه.
زهرا مامان یزدان
30 شهریور 92 14:12
سلام
میتونم اسم کلاس رو بپرسم؟ و اینکه از چه سنی هست؟


عزیزم اسم کلاس رنگین کمان هست. د. شیفت دارند یکی صبح 9-1 و بعدازظهر 2-6
من که خیلی راضیم اگه بازم سوال داشتین در خدمتم
نسیم-مامان آرتین
2 مهر 92 10:30
دوست جونم نیستید- خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نسیم مامان آرتین
16 مهر 92 12:07
تربچه خاله روزت مبارک
مامان خورشيد
1 آبان 92 9:56
عزيزم هرجا هستي خوش باشي.