رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

رادين نفس من

منو ببخش

1392/8/20 11:54
نویسنده : مامان ازه
906 بازدید
اشتراک گذاری

گل زیبای من منو ببخش که در این یک سال اصلا مامان خوبی برات نبودم

حال و حوصله نداشتم و شاید گاهی رفتار مناسبی باهات نداشتم.

گاهی بسیار بسیار بد و به دور از اصولی که حتی خودم بهش پایبند بودم رفتار کردم.

اما امیدوارم حتی اگر الان درک نکنی بزرگتر که شدی و اینجا رو خوندی بتونی درک کنی که چه حال خرابی داشتم و کنترل بر رفتارم جقدر در این دوران سخت بوده.

نازنینم هزاران هزار بار میگویم منو ببخش . ببخش اگر با تندی رفتار کردم. ببخش اگر حوصله نداشتم و با شما مثل قبل بازی نکردم. ببخش اگر وقتی را که مال تو بود در خلوتم گریه کردم. ببخش اگر احساسی که متعلق به تو بود برای نبود پدر و غم از دست دادنش گذاشتم. برایم عزیزی همیشه عزیزی ولی بدان که پدر نیز عزیز بود و رفتنش بسیار گران .

سعی میکنم از این پس بهتر بپذیرم نبودنش را و بهتر رفتار کنم با تو دردانه ام . خیلی کوچک بودی برای تحمل این سختی. عزیز دلم دوستت دارم تا بی نهایت و نگرانم برای این فاصله ای که در این مدت بر ما افتاده. تمام تلاشم را برای بهبود این روابط خواهم کرد امیدوارم بتوانم چبران کنم

دوستت دارم با تمام سلولهای تنم و نگرانم به اندازه تمام دنیا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
21 آبان 92 13:03
سلام خوبید؟ میتونم بپرسم شما از رنگین کمان راضی هستید؟ سیستمش چجوریه؟مثل مهد هست؟ از چه سنی میشه گذاشت؟ سلام زهرا جان بله راضی هستم کاملا. به نظرم سیستم بسیار خوبی داره. از سه سال قبول میکنند. و مکالمه است. تو ایمیل براتون بیشتر توضیح میدم.
نسيم مامان آرتين
25 آبان 92 10:30
فائزه جونم روحت پدر شاد باشه 1ساله كه تركتون كرده اما روحش هميشه با شماست گلم رسم زندگي به همينه بايد قوي باشي دنيا به هيچ كس وفا نكرده گلم ما منتظر خاطرات روزهاي خوشتون هستيم
منا مامان یسنا
28 آبان 92 14:04
سلام خوبید دلم براتون تنگ شده به منم سر بزنید