رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

رادين نفس من

استراحت مطلق

1391/10/18 11:56
نویسنده : مامان ازه
621 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها سخت کمردرد  پادرد دارم و در حال استراحت تو خونه هستم. سرکار هم نمیرم. ولی لطفش به اینه که دوباره با پسرم تو خونه هستیم و مثل روزهای سال گذشته کنار هم هستیم و از مهد هم خبری نیست.

البته دل خودم با پارسال خیلی فرق داره ولی سعی میکنم روزهای خوبی رو کنار هم بگذرونیم تا شاید پسرک کوچکم کمی سختیهای این مدت رو که بر او گذشت فراموش کنه.

البته نطقهای بسیار جالبی هم دارند ایشون که کم کم می نویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرهام
18 دی 91 12:00
بامید بهبودی
راحیل(آدا)
19 دی 91 7:53
سلام خواهری امیدوارم همیشه تندرست و سالم باشی. لبت خندان ،دلت شاد و قامتت استوار
مریم مامان سلما
19 دی 91 12:29
سلام اوای نازنینم امید وارم هر چه زودتر خوب بشی با خودت داری چی کار میکنی عزیزم مراقب خودت باش به خاطر رادین و همه اونایی که دوست دارن
نسیم -مامان آرتین
20 دی 91 9:01
اِ چرا خدا بد نده ایشالا زود خوب میشی خوش به حالت تو خونه ای وبا پسری داری حال میکنی
مامان خورشيد
1 بهمن 91 11:48
ببخش كه دير به دير ميام. سرم شلوغه حسابي. مراقب خودت باش و فشارهاي روحي رو جسم هم خيلي اثر مي ذاره. هميشه بهت فكر مي كنم و دعا. حسابي خودتو با رادين مشغول كن تا شيريني بودنش تلخي روزاتو كمرنگ كنه. حتما حتما بازي با رادين خيلي بهت كمك مي كنه كه بچه ها با خودشون نور و شور ميارن.