رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

رادين نفس من

نظرات (8)

مامان آرتین
10 اردیبهشت 91 15:29
عزیزم چقدر نازی شما مامان جون ازپسمل خوشگلت عکسایی دیگه ای هم بذار
خاله مهسا(رادین عسلی)
10 اردیبهشت 91 21:21
چه پسر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه مرسی به ما سرزدید دوست حوبمون
مامان رادین
11 اردیبهشت 91 12:17
ای جانم چه نازه خدا حفظش کنه
مامان مبینا
12 اردیبهشت 91 12:18
وای این پسمله چه خوشگله،میای با مبینای من دوست بشی؟
مریم(مامان کیمیا)
12 اردیبهشت 91 12:50
رادین قشنگم دوستت دارم پسر نازنینم. همیشه به یاد داشته باش که یکی از بهترین مامانهای دنیا را در کنارت داری امیدوارم توی همه مراحل زندگیت شاد و موفق و سالم باشی و باعث سربلندی مامان و بابای نازنینت. ایشالا که شما و دختر قشنگم بتونین همیشه دوستای خوبی برای هم باشین.
آوا مامان رادين
16 اردیبهشت 91 14:20
واي قربونت برم من ماماني هيچ كي برات چيزي نمي نويسه عزيزم خودم مي نويسم.
آوا مامان رادين
17 اردیبهشت 91 8:58
مرسي دوست جونا از همتون كه به ما سر زدين. از لطف همه ممنونم. خاله ها يكم هم من بنويسم. اين مامانم تنبله مدتهاست قراره عكسهاي منو بذاره ولي هنوز نذاشته. آخه من چي كار كنم؟
lمامان سلما
28 اردیبهشت 91 14:40
سلام ببخشید که دیر جواب دادم خییلی در گیر بودم مرسی از این همه لطفی که به ما داشتین عکسای گل پسرتونو دیدم خییلی با نمکه ماشاالله شما هم خییلی با سلیقه این چقدر هفت سین قشنگی چیده بودین