رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

رادين نفس من

هرگز مريض نشو عزيز دلم

1391/7/10 12:49
نویسنده : مامان ازه
826 بازدید
اشتراک گذاری

                

با صداي خواب آلود و آرام مرا صدا كردي و آمدم تو را تب دار ديدم. غم دنيا بر سرم نشست. عزيزكم قربون دستاي كوچولوت بشم كه بر سرت ميكشيدي و صداي نفسهايت مي گفت كه تب داري. قربون صبوري و توداريت شوم كه هميشه وقتي مريضي آرومي. فقط چشمان زيبايت كوچولو ميشود و تب دار. با اطمينان شربت نارنجي )استامينوفن( را خوردي كه ميداني بايد بخوري كه خوب بشي. كنارت خوابيدم تا تبت پايين بيايد. اما باز هم نشد. انگار سر كوچولوت درد ميكرد چون دستم را روي سرت ميگذاشتم و كمي فشار ميدادم دوست داشتي. گفتي ماساژ بده. دادم. اما باز هم تب نمي گذاشت بخوابي. خودت را تو بغلم جم كردي و سعي ميكردي بخوابي اما نشد. بغلت كردم رفتيم دستشويي . آب رو باز كردم و كمي آب بازي كرديم. و دستاتو شستي و صورتت و كمي هم پاهات. قربونت برم كه وقتي ميدوني اين كارها برات خوبه يه جور ديگه اين كارارو ميكني. مثل وقتهاي ديگه با شيطنت نيست. لباستو هم كم كردم . باز هم منتظر شديم. بهت گفتم مامان اجازه ميدي برات شياف بگذارم تا زود خوب شي؟ گفتتي : چيه؟ گفتم از اون قرصها كه بايد پشتت باشه تا خوب شي. عزيز دلم قبول كردي. واي قربون منطقت برم من. داشتم تو داروها رو نگاه ميكردم خودت اومدي گفتي: نداريم؟ گفتم نه . گفتي: تموم شده. ! و بالاخره با يك قاشق ديگه پروفن تبت قطع شد و بغل بابا خوابيدي.

                                                 

خدارو شكر ميكنم كه پسري سالم دارم و منطقي.

صبح بهتر بودي ولي خوابت ميومد .

و حالا هم كه پيشم نيستي و تو مهد هستي. دلم نگرانه. ولي سفارش كردم كه اگه مشكل داشتي فوري بهم زنگ بزنن.

اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشي كوچولوي من.

                                                  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نانازيا
20 فروردین 91 10:28
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
مامان رادين
20 فروردین 91 11:31
ممنون از پيشنهادتون و ممنون از اينكه به ما سر زدين
مامان آرتین
21 فروردین 91 15:06
رادین کوچولو مواظب خودت باش مامان خیلی مهربونی داری که این همه شمارودوست داره وطاقت دیدن نارحتی پسملشو نداره
Rahil
23 فروردین 91 16:25
امیدوارم همه کوچولوها در سرتاسر کره خاکی سلامت باشند.وهیچ موقع مریض نشن.
خاله فهیمه(با شعور)
8 خرداد 91 14:10
رادین عزیرم خیلی دوست دارم و واقعاً یه وقت هایی دلم برات تنگ میشه. البته مامان مهربونت همیشه برای من دوست داشتنی ترین دخترخاله بوده و تو هم که پسر گل اونی برای من خیلی عزیزی.