رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

رادين نفس من

مرا ببخش پسرم

1391/7/10 12:48
نویسنده : مامان ازه
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

رادين عزيزم مرا ببخش كوچولوي نازنينم

اي پاكترينم

قرار بود اينجا از تو از زيبائيها از لطافت از خوبيهاي تو بنويسم كه تو سراسر خوبي و پاك.

اما عزيز دلم نوشتم، باز به خاطر تو ، براي تو.

كه اين بار به خاطر تو رنجيدم تا اين حد.

تا حالا هر آنچه بي حرمتي، توهين يا بي ادبي نسبت به خودم بود به بهانه اي تحمل كردم و گذشتم. اما اين بار چون در ارتباط با تو بود، با تو كه معصومي و مثل گل پاك. ياراي تحملم نيست. كه تو برايم مهمتريني. با ارزشتريني. و هر آنچه يا هر آنكس را كه بخواهد ذره اي به اين پاكي به اين زلاليت تو خدشه اي وارد كند با تمام وجودم با او خواهم جنگيد . حتي به قيمت جانم.

كه بدان كه اگر دارم با او جدال ميكنم و اين  همه با خودم كلينجار ميروم فقط به خاطر توست. عزيز دلم.

واي سرم سوت ميكشد وقتي ميبينم چگونه با معصوميت خودت با چشماني درخشان اين وقاحت را ذوق ميكردي. و با خوشحالي به من نشان دادي.

عزيز دلم تا جايي كه به من مربوط ميشود نمي گذارم ذره اي از اين ناپاكي ها دل كوچكت را خدشه دار كند. و بعد از آن هم به خدا مي سپارمت كه از اين شرارت ها تو را در امان بدارد فرشته مهربان من.

هميشه خوب باش و خوب هم بمان گل زيباي زندگي من و بابايي.

من و بابا عاشقتيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

آبان
3 اردیبهشت 91 17:04
ناراحت نباش زندگی هم سادی داره و هم ناراحتی و خداروشکر که فرزندت رو رها نکردی و در هر موردی که بوده ازش دفاع کردی
عمه رادین
3 اردیبهشت 91 22:45
قربون شیطونایات.عاشقتممممم
مامان آرتین
4 اردیبهشت 91 9:42
سلام اوا جون نبینم ناراحتیتو اگه بدخواه مدخواه داری بگو به حسابش برسیم: D راستی دلیل ناراحتیتو نگفتی عزیزم همیشه شاد باش منتظر مطالب شادت هستیم
مامان ضحی(نی نی گل)
10 اردیبهشت 91 0:52
الهی عزیزم کی اذیتت کرده مامان خوب رادین؟؟؟؟ غمت نبینم خواهر.... ایشالله پسر گلی سالم باشه!
Rahil
16 اردیبهشت 91 13:31
به نام او خودت هم خوب می دونی که بچه ها حتی اگه در بهترین خانواده ها هم پرورش یابند بالاخره وارد جامعه خواهند شد ورنگارنگی رفتارها را خواهند دید .با تضاد ها روبرو خواهند شد .مطمئن باش خدا حافظ همه آنها ست واز کید دشمنان در امان نگاهشان خواهد داشت .