رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

رادين نفس من

کی خوشگله؟

1391/11/28 11:26
نویسنده : مامان ازه
423 بازدید
اشتراک گذاری

 

رادین و بابایی با هم TVنگاه میکنند. منم کنارشون دراز کشیدم و کتاب میخونم. (درد هم داشتم)

تو کانال MBC3 یکی از مجریان برنامه خانم بانمکیه. حالا رادین از تو همه حرفاش یک کلمه تسلی رو یاد گرفته اسمشو گذاشته تسلی. با بابایی دوتایی سر به سر میگذارن و تسلی تسلی میکنند و میخندن.

میگم رادین خیلی این خانم تسلی رو دوست داری؟

گفت: آره.

من: خیلی خوشگله؟

رادین: آره

من: من خوشگل ترم یا این تسلی؟

رادین: خوب تو !!!!!

من: رادین اصلا به نظر تو کی خیلی خوشگله؟ از همه خوشگل تره؟

رادین: خاله مرضی!!!

من: حتی از من؟

رادین: آره خاله مرضی خیلی خوشگله. از همه همهههههههه!!1!

(فهمیدم خاله مرضی حق داره میگه هر کی منو نگاه میکنه ذوقمو میکنه)

عزیزانم چقدر هردوتونو دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسیم-مامان آرتین
28 بهمن 91 14:03
ای جونم
خوب بازم خدارو شکر نگفته تسلی
من یه نوه دایی دارم الان 4سالشه پارسال عاشق یکی از این هنر پیشه ها شده بود ومیگفتیم کی خوشگله میگفت اون از شانس یه بار تو یه مهمونی منو دید منم آرایش کرده ولباس باز پوشیده بودم بعد از اون هر کی ازش میپرسید کی خوشگله میگفت خاله نسیم هم من ذوق میکردم وهم خجالت میکشیدم چون همه میپرسیدن نسیم کیــــــــــــــــــــــــــــه
حالا آوا جون خداییش تو خوشگلی یا خاله مرضی


خوب دیگه از قدیم گفتن حرف راست رو باید از بچه شنید.
مامان خورشيد
29 بهمن 91 10:22
اي جان قربون اين صداقتش. عزيزم بهتر شدي؟ نبينم درد داشته باشي.
سجاد
5 تیر 92 23:39
سلام باعث افتخار ماست که شما هم سجاد کوچولو رو حمایت کنید .