رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

رادين نفس من

خوشگذرونی با خاله آدا

1391/11/28 11:51
نویسنده : مامان ازه
435 بازدید
اشتراک گذاری

رادین: مامان راستی خاله راضی نیا (خاله راضی اینا) یه ماشین جدید خریدن

من با تعجب: ا جدی!!!

رادین: آره مامان. تازه ماشینشون خیلی هم خیلی خوشگله. سوئیچم نداره. خیلی هم توش راحته

من با دو تا شاخ رو سرم: حالا تو این اطلاعاتو از کجا آوردی؟

رادین: خاله آدا گفت. اونروز که اومد پیشم JUMPING کردیم. تو رفته بودی رو سرت رنگ بذاری.

- دو سه روز پیش خاله آدا اومده بود پیشت و کلی با هم خوش گذرونده بودین. JUMPING , WALKING , STAND UP , SIT DOWN و ... کلی بدو بدو تو خونه و با این کارها حسابی بهتون خوش گذشته بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نسیم-مامان آرتین
28 بهمن 91 14:11
عزیز دلم همیشه شاد باش و بخند

آوا جونم مبارکه که رخت عزا رو از تنت در آوردی وموهاتو خوشگل کردی ایشالا بعد از این تو خونتون جشن وشادی بر پا باشه

عزیزم ازمن پرسیده بودی خوبم مجبورم که خوب باشم چون مامان وخاله هام خیلی تو دارن ودر ظاهر آرومن اما میدونم از درون داغونن
خوب ما هم باید ملاحظه اونا رو بکنیم اما سخته واقعا دیدن جای خالیش ناراحتمون میکنه چند روز پیش دختر خالم گفت دلم برای کتلتهای مادر تنگ شده ما رو نمیگی همگی زدیم زیر گریه واقعا دلمون براش تنگ شده اما بیشتر از اون دلمون برای پدر بزرگمون میسوزه از همه بیشتر برای اون سخته اما چاره ای نیست این روال زندگیه وباید باهاش ساخت


کاملا درکت میکنم نسیم جان. اما کاری نمیشه کرد.
مامان خورشيد
29 بهمن 91 10:24
هميشه خوش باشين دور همي.


ممنون مامان خورشید عزیز.
مریم مامان سلما
29 بهمن 91 14:25
عزیزم مبارک باشه موهات و رنگ کردی انشاالله که دلت همیشه شاد یاشه آفرین به این پسر باهوش خدا رو شکر که با خاله مهربون بهش خوش گذشته


مرسی عزیزم
نسیم-مامان آرتین
30 بهمن 91 11:57
به مسابقه دعوت شدید لطفا به وبمون بیایید


ببخشید که دیر اومدم
نسیم-مامان آرتین
20 اسفند 91 9:15
آواااااااااااااااااااااااااااا جونم نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نسیم-مامان آرتین
27 اسفند 91 9:24
تق تق فش فشه،فاصلمون کم بشه،هیزم ونفت وآتیش،دوست دارم خداییش،سیب زمینی به سیخه،عکس گلت به میخه، غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن، هوابهاری میشه،سرما فراری میشه،زردی ازت دور بشه،هر چی میخواهی جور بشه
پیشاپیش 4شنبه سوری ونوروز 92 مبارک
ایشالا سال شاد وخوبی رو در کنار هم داشته باشید


نسیم عزیزم ممنون از لطف همیشگی. این روزها بدجوری با کمردرد درگیرم و نتونستم بیام اینجا .
مامان سلما
29 اسفند 91 23:56
اینک بهار تا دروازه های شهر رسیده و رستاخیز دوباره در گیتی دمیده و من در دعایی خالصانه به درگاه مدیر هستی احسن الحال را برای شما و خانواده محترمتان آرزو میکنم. نوروزتان پیروز


مریم جونم ممنون از لطفت. و ببخشید برای تأخیر. امیدوارم سال بسیار خوبی برای شما باشه.
مریم مامان سلما
5 فروردین 92 22:52
سلام آوای عزیزم چرا خبری ازت نیست . سلما شماره های گوشیم و همه رو پاک کرده شمارتو ندارم بهت زنگ بزنم نگرانتم عزیزم دلم برای رادین عزیزم هم تنگ شده


من زنگ میزنم بهت عزیزم.
مریم مامان سلما
9 فروردین 92 4:19
عزیزم امیدوارم هر چه زودتر حالت بهتر بشه همین که یه پست جدید گذاشتی ما رو هم خوشحال کردی هم امیدوار گل پسر رو از طرف من ببوس