رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

رادين نفس من

ني ني تو انباري

1391/7/10 12:48
نویسنده : مامان ازه
913 بازدید
اشتراک گذاری

تو سيسموني يه play gym داشتي كه مي خوابيدي روش و با اسباب بازيهايي كه ازش آويزون بود بازي ميكردي خيلي هم دوستش داشتي.

اين نگاهت رو قربون برم من

 

بزرگتر كه شدي ديگه من جمعش كردم و گذاشتم تو انباري.

چند ماه پيش يه عكس از 6 ماهگيت زدم رو يخچال كه كنار اين اسباب بازي نشسته بودي و و خيلي ناز بودي. واي قربونت برم كه انقدر تو اون عكس جيگر بودي كه هر بار عكسو مي ديديم دلم مي خواست غورتت بدم. ماچ

يه بار اومدي گفتي اين اسباب بازي كو؟ گفتم مامان جان ديگه بزرگ شدي گذاشتم تو انباري. گفتي مي خواهمش گفتم حالا يه روز ميريم از تو انباري مياريم.

تو خونه تكوني عيد يخچالو كه تميز ميكردم عكسو گذاشتم لاي يكي از كتابهات كه بعدا بگذارم تو آلبوم. (البته فراموش كردم)

ديروز رفتي تو تختت و كتابهاتو ريخته بودي جلوت و مي خوندي با خودت.

از آشپزخونه ديدم داري گريه ميكني. اومدم ميگم چيه مامان؟!

ديدم عكسه دستته . به من نشون دادي و گفتي: اين ني ني تو انباري رو مي خواهم. !!!

گفتم مامان جان ني ني كه خودتي كه بزرگ شدي. اين اسباب بازيت تو انباريه.

گفتي نه من ني ني رو مي خواهم. بيا بريم از تو انباري بياريم.

واي قربونت برم كه فكر كردي ني ني هم با اون تو انباري هست.

وواي خداي من چي بگم بهت!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرتین
28 فروردین 91 10:25
ای جونم عاشق این خیال پردازی بچه ها هستم
سارا مامان رادین
30 فروردین 91 12:46
سلام خانومی وبلاگ زیبایی داری و همینطور پسره بامزه ای اسم پسر منم رادینه خوشحال میشم به ما سر بزنی
منامامان یسنا
30 فروردین 91 13:50
ای جان.قربونت برم من ....دوست دارم.