رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

رادين نفس من

عکسهای تولد پنج سالگی دلبندم

1392/11/5 18:22
نویسنده : مامان ازه
1,629 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای قشنگ زیاد داری عزیز دلم. اما هر کدام معذوریتی برای اینجا داشت. سعی کردم چند تا انتخاب کنم و اینجا بگذارم تا خاله های مهربون اینجا هم ببینند و یادگاری هم باشه برای تو زیبای الهی مامان.

اول تزئینات را میگذارم:

اینها اولین لباسهایی هست که تنت کردیم و از بیمارستان اومدیم خونه. من یادگاری نگهشون داشتم و حالا هم تزئینی زیبا بر روی دیوار بود و خودم واقعا دوستش داشتم و البته مورد توجه همه هم قرار گرفت.

این هم ریسه تولدت مبارک پشت سرت بود. که البته تو کوچولوی فهیم مامان اعتراض کردی که مگه ما فارسی نیستیم چرا انگلیسی نوشتی ولی دیگه وقتی گفتی که همه چیز درست شده بود و دیگه واقعا نتونستم عوضش کنم. ببخشید

این هم ریسه شکل حیوانات و اعداد تولد و تزئینی های سقفی بود .

این هم فلش روی در بود از بیرون خونه

و این یکی خوشامد روی در از داخل خونه

و حالا تزئینات میز عصرونه:

بشقابهای غذا

برای روی غذاها

 به دلیل طولانی شدن بقیه در ادامه مطلب

این لیوانها کلی داستان داشت تا خریداری شد. دلم میخواست رنگارنگ باشه ولی متاسفانه اونی که تو نظرم بود پیدا نکردم وبالاخره اینها رو خریدم که خوب بد هم نشد.

عکسهای روی این نی ها را همه خیلی دوست داشتند.

نمای کلی میز قبل از گذاشتن غذاها. که البته ریسه پشت میز هم تو تزئینات دیوار نگذاشته بودم

و این هم میز با غذاها که کشک بادمجون، کیک مرغ و کوکو سبزی بود.

این هم کیک مرغ دوم بود

و این یکی هم که کار زیبا و خلاقانه خاله مریم عزیز مامانی همیشه فعال کیمیای عزیزم بود که هم متن زیبایی داشت و هم اینکه تم حیوانات هم داشت و عکسهای زیبای شما دو فرشته زیبای الهی که خدا به ما دو تا مامان ندید بدید عاشق بچه هدیه کرده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسم مامان آرتین
14 دی 92 14:29
واااااااااااااااااااااااااااااااااي چه تمي چه تزئيناتي چه غذاهاييحسابي كيف كردم آوا جون دستت درد نكنه يه دوره براي ما هم بذار خواهش میکنم نسیم جون. من در خدمتم عزیزم برای تولد آرتین عزیزم
مریم مامان سلما
23 دی 92 16:20
مثل همیشه قشنگ و باسلیقه انشاالله جشن دامادیش
نسيم-مامان آرتين
1 بهمن 92 15:15
نيستيد دلمون براتون يه ذره شده
مریم (مامان کیمیا و کیارش)
5 بهمن 92 13:31
رادین قشنگ سالروز زیبای تولدت مبارک باشه... برایت سالهایی سرشار از عشق،سلامتی و موفقیت آرزو می کنم. پسر قشنگم دعا می کنم خداوند مهربون همیشه و همیشه شما را در پناه خودش حفظ کنه و همواره بهترینها را در جلوی راهت قرار بده. مرسی خاله جون مهربون
مریم(مامان کیمیا و کیارش)
5 بهمن 92 13:33
دوست_خوب_من.....مادر_مهربان_رادین_عزیزم طعم شیرین 5سال مادرانگی گوارای وجودت...آرزو می کنم همیشه و همیشه شاهد موفقیتها و لبخندهای دلبند کوچکت باشی. واژه مادر با تمام وسعتش برازنده توست که یگانه ای... مریم عزیزم ای کاش که واقعا همینطور باشه. گاهی به خودم شک میکنم که آیا خدا به درستی انتخاب کرده؟؟!!!
مریم(مامان کیمیا و کیارش)
5 بهمن 92 13:36
خوانندگان محترم وبلاگ رادین جون عکسها و تصاویری که مشاهده می کنید ذره خیلی کوچکی از زحمات مادر رادین را در روز باشکوه مهمونی تولدش نشون می ده.... اون عکس آخریه هم که کلییییییییییی تحت تاثیر قرارمون داد.
بهار مامی غزل
5 بهمن 92 14:11
رادین عزیزم تولدت مبارک همیشه شاد و سلامت و سبز باشی درکنار خانواده مهربونت مامان رادین جون همه چی بسیار عالی و شیک خسته نباشی مرسی بهار عزیز که به ما سر زدین.