رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

رادين نفس من

حرفهاي قشنگ تو نازنين من

1391/7/10 12:36
نویسنده : مامان ازه
738 بازدید
اشتراک گذاری

                             

- مريض بودم و تمام بدنم درد ميكرد. تو خونه بوديم . اومدي با سه تا قرص تو دستهات. دادي به من و گفتي:

مامان بيا برات قرص آوردم بخوري خوب بشي. گفتم مرسي مامان جون. ممنون. ولي پسرم يه دونه قرص. چرا اين همه آوردي. آخه مامان زياد آوردم تا زود خوب بشي. واي قربونت برم مامان كه نگران من ميشي.

بعد هم كه بابايي اومده رفتي ميگي بابا مامانم حالش بد بود براش قرص آوردم خوب شد.

بابا ميگه قرص چي آوردي پسرم . كاملا با اطمينان و تأكيد گفتي: ژلوفن!!!!!!

- تو دستشويي داري كارتو ميكني و با من صحبت ميكني:

ماماني ماشينم خراب شده بايد ببرمش بيماساران

كجا مامان جون؟

بيماساران كه مريض ميشن ميرن. آها ماماني اون بيمارستانه. ولي آدمها كه مريض ميشن ميرن اونجا. ولي ماشين كه خراب ميشه ، خودت فوري ميخندي و ميگي كارواش. ميگم نه مامان اونم ماشين رو ميبرن ميشورن بايد ببري تعميرگاه. ابرو ميندازي و ميگي آها. !!

مامان با آمبولانس بايد ببرم؟!!

نه ماماني. آدمها كه مريض ميشن با آمبولانس ميبرن.

ا پس چرا شما مريض بودي با آمبولانس نرفتي؟!!!

- ديروز رفتيم خونه خاله مهري.

اونجا رو كه كلا خيلي دوست داري. و خاله رو هم همچنين.

رفتي تو آشپزخونه به خاله ميگي: خاله كاري نداري من كمكت كنم؟

واي خاله داشت ميخوردت انقدر ذوق كرده بود. بعد هم ميگفت برو به هادي اينارو ياد بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان خورشيد
19 تیر 91 11:34
اي جانم. قربون زبون شيرينش. همه حرفاش رو يه جا خوردم.


مرسي عزيزم. خدا گل شمارو حفظ كنه.
خاله نسيم
19 تیر 91 11:54
الهي من قربون اين پسمل شيرين زبون بشم
آوا جون اگه من اون موقع اونجا بودم حتما رادين وگاز ميگرفتم
اي جونم حالا واقعا ژلوفن آورده بود



بله خاله نسيم واقعا ژلوفن بود.
مامان کیمیا
3 مرداد 91 12:43
آوا جون می بینم که دامادم می خواد راه مادرزنش را بره و از الان داروسازه....قربونت برم ....
فقط یه موضوع:داروهای شما واقعا" به همین راحتی در دسترسه این آقا پسره شیطون و کنجکاوه؟؟؟خطرناکه مادر...جمعشون کن.


نه خانم دکتر نگران نباشین عزیزم. ولی چون من مریض بودم تو کیفم بود برداشته بود. بعد هم تا حالا پیش نیومده که هیچ قرصی رو حتی اگر جلوی دستش باشه برداره. چونمیدونه دارو برای وقتی هست که مریض باشی.