رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

رادين نفس من

برای دوستان

1391/7/10 12:28
نویسنده : مامان ازه
574 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوب وبلاگی من. شاید تعجب کنین که یهو چرا اینهارو نوشتم.

من چون دیر شروع به نوشتن وبلاگ پسرم کردم. خوب این چیزا رو براش ننوشته بودم. ولی دوست داشتم براش بنویسم و این لحظات هم براش ثبت بشه.

تصمیم گرفتم که اینهارو و مراحل بارداری و به دنیا اومدنشو بنویسم . که حالا مرحله به مرحله می نویسم.

امیدوارم که حوصله کنین و بخونین.

ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله نسيم
9 مرداد 91 11:28
آواجون من كه مشتاقانه منتظرم تا لحظه به لحظه بزرگ شدن راديني رو بخونم پس زياد منتظرم نزار باششششششششششه
خاله نسيم
9 مرداد 91 11:30
آواجون من كه مشتاقانه منتظرم تا لحظه به لحظه بزرگ شدن راديني رو بخونم
پس زياد منتظرم نزار باششششششششششه



مرسی نسیم جون . حتما زود زود می نویسم.
فعلا عکسهای شمال رو گذاشتم ببینین تا بنویسم.
مریم(مامان کیمیا)
10 مرداد 91 14:33
آوا جون می بینم که داریم یه حرکت مشترک را دنبال می کنیم.....تا اینجا که خیلی زیبا نوشتی مطمئنا" مابقیش هم زیبا و باشکوه خواهد بود....
وبلاگ نویسی من و شما هم داستانی شده....یه پست مال این روزها است و پست بعدی فلش بک به 3سال قبل....
مطمئنا" رادین عزیز روزی از خواندن این نوشته ها غرق لذت خواهد شد و به مادر نازنینش افتخار خواهد کرد.
موفق باشی دوست خیلی خیلی عزیزم.


ممنون از لطفت مریم گلی جون
آره دیگه همونجور که بچه ها از هم الگو میگیرن ما هم باید اینکارو بکنیم دیگه. ولی شما خیلی وقته دیگه فلش بک نداشتی. منتظر بعدی هستیم
مریم مامان سلما
17 مرداد 91 2:12
سلام دوست عزیز مثل همیشه به من و سلما لطف کردی حتما این دفعه که تهران اومدیم قرار میذاریم میبینیمتون. شما هم کیش تشریف بیارین در خدمتیم
الیسا
23 مرداد 91 8:28
من که با افتخار همه رو خوندم .... امیدوارم همیشه در کنار هم شیرین ترین لحظات رو تجربه کنید .