رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

رادين نفس من

اتو کردن پیری

1391/7/18 9:21
نویسنده : مامان ازه
357 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یک جدول برات درست کردم که کارهای خوبی که باید در طول روز انجام بدی توش لیست شده و اگه در طول روز همه تیک بخوره آخر شب یه ستاره جلوش میگیری. و اگه در طول هفته کامل بشه و هر روز ستاره گرفته باشی یه جایزه داری. این فکری بود که به ذهنم رسید برای کنترل کارهای بد و بداخلاقیها. که فعلا انگار جواب داده.

حالا امروز صبح داریم میریم مهد. تو ماشین همیشه به خاطر شما عقب میشینم و شما هم رو پام لم میدی و بیرون رو نگاه میکنی و همیشه کلی سوال.

به صورتت نگاه میکنم کمی خشک شده. اصلا کرم زدن رو دوست نداری و اصلا نمی گذار ی که برات کرم بزنم با اینکه مثل خودم پوست خشکی داری.بهت میگم وای رادین کاشکی یه بخش هم تو جدولت بگذارم برای کرم زدن به صورت و بدنت. دوباره پاییز شده و پوستت خشک شده و لازمه که کرم بزنی.

میگی مامان میشه به جای این (راجع به این) صحبت کنیم.

میگم بله .

و میگم که ببین تو پاییز و زمستون که هوا خنک تر و بعد هم سرد میشه. هوا کم کم خشک میشه. و پوست ما هم که خشکه خشک تر میشه. لازمه که بهش کرم بزنیم که اینجوری مرطوب نگهش داریم. وگرنه ترک میخوره. بعد اینجوری زودتر پیر میشیم.

- مامان اگه شما پیر بشی بعد کی غذا میپزه؟

- کی بپزه مامان جون؟

- به بابا اشاره میکنی و میگی اون.

- خوب بابایی هم با من پیر میشه دیگه. خوب شما واسه ما غذا میپزی؟

- نه! (خوب راست میگه بچم دیگه)

- بعد پس کی رانندگی میکنه؟

من باخنده: شما رانندگی میکنی و من و بابا میشینیم عقب پیش هم.

با تعجب نگاه میکنی و فکر کنم با خودت میگی من که نمی تونم.

بهت میگم خوب وقتی ما پیر بشیم شما هم اون موقع بزرگ شدی و دیگه رانندگی بلدی.

- خوب مامان اگه شما پیر بشی صورتت پیر میشه؟ مثل مادر؟!!

- آره دیگه. اگه کرم نزنم همش چروک میشه. ولی من همیشه کرم میزنم که دیر چروک بشه صورتم.

با یک خنده زیبا و چشمانی که برق میزنه یهو برمیگردی به سمت من و میگی:

- خوب میشه صورتتو اتو کنیم که چروکاش باز بشه؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خورشيد
18 مهر 91 11:27
اي جانم با اين دنياي ساده و قشنگت
نسیم-مامان آرتین
19 مهر 91 10:11

ای جونم الهی من قربون این پسمل حاضر جواب باهوش بشم
استدلالتو قربون خوب آوا جونم بچه راست میگه دیده چیز چروک رو اتو میکنن
راستی خانمی اگه دوست داشته باشی میتونی روغن بادوم بگیری برای پوست بچه ها خوبه وبه صورت مایع هست ویکم کوچولو بریز تو دستش بعد خودش راحت دستشو بماله به صورتش هم یه جور بازی میشی هم شما به خواسته ات میرسی


مرسی نسیم جونم. حتما این کارم امتحان میکنم.