رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

رادين نفس من

روز کودک مبارک

1391/7/17 15:25
نویسنده : مامان ازه
467 بازدید
اشتراک گذاری

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

کودک زیبای من روزت مبارک. عزیز دل مامان. امروز خوشحالم که حداقل در چنین مناسبتی روزی خوب و خوش را با هم آغاز کردیم. فرشته مهربان من. دیروز بعد از اینکه به مهد آمدم با هم دسته گلی برای بابا خریدیم که بابت اذیت صبح ازش معذرت خواهی کنیم. خیلی خوشحال بودی و با ذوقی کودکانه گلها را در دستت گرفته بودی و به خانه رفتیم. شبی آرام و خوب همراه با بازی و شادی گذراندیم. نسبتا هم زود خوابیدی گل قشنگم.

صبح امروز هم خیلی خوب بود و با خنده و شوخی تا مهد رفتیم. بوسیدمت و قول دادم که برایت هدیه ای بخرم. که خودت لاکی باکس خواستی. چشم عزیز دلم.

گل نازنینم خیلی خوبی. خیلی ماهی و خیلی فهیم. به همین دلیل تحمل کوچکترین ناملایمتی و بداخلاقیت را ندارم. با همه وجودم می پرستمت. و از ته ته قلبم بهترینها را برایت آرزومندم.

چشمان مهربانت را همیشه مهربانتر، دل پاکت را همیشه پاکتر و سلامتت را در بالاترین همیشه از خدا خواهانم.

روزت مبارک.

 این چشمها حتی لحظه ای از چشمانم محو نمی شود

(قسمت اول نوشته را نمی دانم از کجار روزی کپی کرده بودم. از نویسنده عزیز عذر می خواهم ولی چون خیلی دوستش داشتم اینجا گذاشتم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

راحیل
17 مهر 91 19:37
پسر خوشگل رادین عزیزم روزت مبارک
روز جهانی کودک را به همه کودکان در سراسر جهان تبریک میگم .امیدوارم همه سالم وتندرست ودر امنیت کامل باشند
بیائید ما کودکان دیروز حداقل امروز به کودک درونمان گوش کنیم و کودکانه بخندیم وشادی کنیم


خاله آدا جمله آخر رو خیلی دوست داشته بیدم. ولی آیا شما،؟ راحیل؟ کودک درون؟ خانم دکتر و این حرفها!!!
نسیم-مامان آرتین
18 مهر 91 9:24
الهی من قربون اون خندت بشم چه ماه میخندی راستی خوشحالم که 1روز خوب وبه یاد موندی داشتید
مامان خورشيد
18 مهر 91 11:25
الهي هميشه خوش باشيد. خوشحالم كه سرحاليد.
مامان سلما
20 مهر 91 0:50
سلام عزیزم روزت مبارک ان شالله روز دامادیت


واااای خدای من فکر کنین رادین من داماد بشه.