رادينرادين، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

رادين نفس من

سال نو مبارک

1392/1/11 14:04
نویسنده : مامان ازه
423 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو مبارک.

بابت تأخیر از همه دوستان عزیزم عذرخواهی میکنم. امیدوارم سالی پر از خاطرات خوب برای همه رقم بخوره.

عکس هفت سین امسال را که باز هم کار خودمه وخوشحالم که وسط همه دردها و مشکلات تونستم درستش کنم براتون میگذارم و همچنین رادین کنار اون.

البته عکسهای بهتر و بیشتر خواهم گذاشت.

هفت سین 1392

 

عشق من

نفس من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان سلما
11 فروردین 92 16:40
سلام عزیزم رادین ماشاالله چقدر بزرگ شدی خاله مرد شدی دیگه . آوای عزیزم هفت سین امسال تون مثل پارسالیه خیلی قشنگ بود زمینه شو با چی درست کردی نمیتونم تشخیص بدم


مریم جون ممنون.
امسال با یونولیت درست کردم و روشو با پارچه های نمدی پوشوندم.
ماماني زينب
13 فروردین 92 1:14
سلام خانمي. سال نو به شما و خانواده‌ي محترمتون و دوست كوچولوي نازمون مبارك. چند وقتي بود بهتون سر نزده بودم دلم براتون تنگ شده بود اما هميشه تا سراغ نت ميومدم به يادتون بودم. انشاءالله سال جديد سالي پر از شادي و نشاط و خوشي و مخصوصا سلامتي براتون باشه.
ماماني زينب
13 فروردین 92 1:16
راستي تو قسمت هميشه بادتون هستيم وبلاگمون اسم فشنگتون رو قرار داديم


ممنونم عزیزم
نسیم-مامان آرتین
17 فروردین 92 9:22
عزیز دلم سال نو مبارک ایشالا سال خوبی رو در کنار مامان وبابای مهربونت داشته باشی
فائزه جونم این همه خوش ذوق وبا سلیقه بودی و برامون رو نکرده بودی



نسیم جون ممنون. برای شما هم آرزوی سلامتی دارم.
لطف داری عزیزم. من کلا به این کارها خیلی علاقه دارم .
پريسا
19 فروردین 92 15:52
واي فائزه جون امسالم مثل هر سال هفت سينت عاليه . ماشا الله به اين همه ذوق و سليقه ، خوش به حال رادين كه چنين ماماني داره .
رادين جونم سال نو مبارك اميدوارم سال خوبي داشته باشي


مرسی پریسا جونم. امیدوارم هرچه زودتر بری خونه خودت و من برات درست کنم.
منا مامان یسنا
26 فروردین 92 18:10
هفت سینتون خیلی زیبا بود لذت بردم.به ماهم سریبزنید


ممنون عزیزم.
هر کار میکنم وبلاگتون باز نمیشه گلم.